Рекламні прояви партнера в рекламній кампанії напередодні заходу кількість вих./шт. терміни розміщення/ротації Генеральний партнер Офіційний партнер Партнер
участь партнера у прес-конференції на передодні заходу (укрінформ) 1 25.10.2018    
розміщення інформації про партнера з зазначенням статусу в Прес-релізі заходу (розсила за неділю до заходу) 1 30.10.2018
розміщення інформації про партнера з зазначенням статусу в рекламних постах (соціальні мережі) 10 01.09.2018-08.11.2018
розміщення логотипу в макеті-анонсі в міжнародному дипломатичному журналі «Fashion of Diplomacy» (розміщення протягом 3-х місяців) 3 01.08.2018-30.10.2018
розміщення логотипу в макеті-анонсі в тижневику «TV-Парк» 6 01.08.2018-30.10.2018    
озвучування партнера у промо-ролику, рекламна кампанія на радіостанціях: «Европа +», Радіо «Київ ФМ», Радіо «НВ» 200 01.09.2018-30.11.2018    
розміщення логотипу на запрошеннях заходу 400 особиста розсилка  √  
Рекламні прояви партнера під час проведення заходу кількість вих./шт. терміни розміщення/ротації Генеральний партнер Офіційний партнер Партнер
розміщення логотипу, головний Brand Wall заходу (розмір розміщення вказаний від загального розміру Brand Wall 2,5*3,5м.) 1/10 08.11.2018 1/10 частина 1/12 частина 1/12 частина
розміщення логотипу (або відеоролику до 5 секунд) на Led-панелях, які розташовані на сцені (ротація протягом вечора) 10 08.11.2018 12 разів 8 разів 8 разів
оголошення партнера з зазначенням статусу ведучим зі сцени (протягом вечора) 5 08.11.2018 5 разів 3 рази  
вручення партнеру ВІДЗНАКИ за участь у міжнародному благодійному вечорі «Парад націй» 1 08.11.208
бронювання стола (VIP-зона) 6 осіб 08.11.2018 6 осіб 4 особи 4 особи
Рекламні прояви партнера в пост- висвітленні заходу кількість вих./шт. терміни розміщення/ротації Генеральний партнер Офіційний партнер Партнер
розміщення інформації про партнера з зазначенням статусу в Пост-релізі заходу  (розсила за неділю до заходу) 1 12.11.2018
розміщення інформації про партнера з зазначенням статусу та логотипу в аналітичному матеріалі,  в журналу «Fashion of Diplomacy» в рубриці «Події» (розміщення в грудні місяці) 1 01.12.2018
розміщення інформації про партнера з зазначенням статусу та логотипу в аналітичному матеріалі,  в тижневику «TV-Парк» 1 22.11.2018    
розміщення логотипу у промо-ролику, рекламна кампанія, соціальні мережі 1 20.11.2018-20.12.2018    
надання фото та відео звіту заходу   20.11.2018

Вартість пакетів Вам сповістить менеджер

Генеральний партнер може бути розподіллено секторально:

Генеральний фінансовий партнер, Генеральний страховій партнер, Генеральний авіа-перевізник, Генеральний автомобільний партнер.

Ексклюзивна пропозиція для Генерального партнера:

 

    • розміщення PR-матеріалу або іміджевого макету (1 розворот)

 

    • в міжнародному дипломатичному журналі «Fashion of Diplomacy» протягом 2018р.

 

Додаткова пропозиція для Офіційного партнера та Партнера:

 

    • розміщення PR-матеріалу або іміджевого макету (1 розворот)

 

    • в міжнародному дипломатичному журналі «Fashion of Diplomacy» протягом 2018р. зі знижкою 65%.